Veel gestelde vragen
Werken jullie met nep bloemen?
Nee, wij werken uitsluitend met echte bloemen. Dat zijn verse bloemen, droogbloemen en preserved long life rozen en bloemen.
Werken jullie met seizoensgebonden bloemen?
Ja! Bloemen in het seizoen zijn dan op zijn mooist.
Bloemen in het seizoen zijn bloemen die op dat moment worden geteeld. Zo zie je bijvoorbeeld pioenrozen alleen van mei tot eind juni. Buiten die periode zijn ze nog wel beschikbaar, maar vaak voor een hogere inkoopprijs en niet dezelfde kwaliteit dan in het seizoen.
Hebben jullie bijzondere bloemen in jullie collectie?
Ja, wij werken met een geweldige leverancier die aan vrijwel alle bloemen kan komen. Zelfs bloemen buiten het seizoen, denk aan pioenrozen in de winter. Daarnaast werken wij met bloemen en rozen van kwekers zoals VIP roses, WANS roses en Parfum Flower company . Dat zijn kwekers en telers met bijzondere luxe rozen en bloemen van hoogwaardige kwaliteit en exclusieve uitstraling
Werken jullie met vaste prijzen?
Nee, omdat bloemen het hele jaar door anders geprijsd zijn.
Wij maken boeketten op maat en daarvoor dien je je wensen door te geven om tot een prijsbepaling te komen.
Bezorgen jullie de bloemen zelf?
Nee, wij bezorgen de bloemen niet zelf. Je haalt bij ons de bloemen
een dag van tevoren op om 17:00.
Krijg je standaard gratis een bruidegomscorsage bij het bruidsboeket?
Ja, altijd! Je krijgt standaard bij iedere bruidsboeket
datje afneemt een matchend bruidegomscorsage met magneet en speld.
Kan ik een identieke kopie krijgen van een bruidsboeket die jullie eerder hebben gemaakt?
Nee, wij kunnen nooit beloven dat we identiek een boeket kunnen namaken. De bloemen zijn nooit exact hetzelfde als de week ervoor. Net wat rauwer of rijper, iets lichter of donkerder. Daarom geven we altijd aan soortgelijk aan onze boeketten. Bij plaatjes van andermans werk (bijv. Pinterest) geven we aan dat het een inspiratie zal zijn maar wij kopiëren nooit andermans werk.
Hanteren jullie vaste ophaaltijden?
Ja, bij ons haal je altijd je bloemwerk op de dag voor de gelegenheid om 17:00 aan ons bezoekadres. Het adres krijg je altijd toegestuurd met de ophaaldatum. Bij het te laat komen dan afgesproken tijdstip, hanteren wij een wachttarief. Voor ieder gewacht half uur, rekenen wij €10,- tot een maximum van 19:00. Na dit tijdstip zijn we gesloten en is er enkel nog de mogelijkheid om de bloemen de volgende dag op te halen om 17:00.
Ik ben niet tevreden met mijn boeket. Wat nu?
Bij het ophalen controleert de afnemer zelf of het bloemwerk voldoet aan zijn of haar wensen. Mocht u niet tevreden zijn, dan passen wij, indien mogelijk het boeket aan. Rekening houdend met de voorgaande communicatie In het WhatsApp gesprek. De aanpassingen mogen niet afwijken van hetgeen vooraf is besproken. Voor de aanpassingen geldt een meerprijs. Dit moet aangegeven op hetzelfde moment dat het boeket wordt opgehaald. Eenmaal uit de voordeur maken we geen aanpassingen meer aan het bloemwerk .
Hoe wordt het bloemwerk meegegeven?
Wij plaatsen het boeket in onze standaard gratis vaasje. Mocht het boeket groter uitvallen , dan heb je de mogelijkheid om bij ons een grotere Meya Floral vaas te kopen voor €5,- of zelf mee te nemen. De corsages worden in een doos meegegeven en bruidegomscorsage in een bakje met de verzorgingskaart. Op deze kaart staan alle bewaartips, gebruiksaanwijzing en verzorging tips.
Zowel het autostuk als bruidsboeket worden niet ingepakt.
Enkel onze droogbloemboeketten met preserved long life rozen
worden ingepakt met cellofaan.
Ophalen
Bij het ophalen controleert u zelf of het bloemwerk voldoet aan uw wensen.
Mocht u niet tevreden zijn, dan passen wij, indien mogelijk, het boeket aan.
Wij zullen ons baseren op de voorgaande communicatie in ons WhatsApp gesprek. De aanpassingen mogen niet afwijken van hetgeen vooraf is besproken. Voor aanpassingen die niet vooraf zijn besproken, geldt een meerprijs. Dit moet worden aangegeven op hetzelfde moment dat het boeket wordt opgehaald. Eenmaal de voordeur voorbij, maken we geen aanpassingen meer aan het
bloemwerk .